Praca w Big Star


Kim jesteśmy? …jesteśmy zespołem osób, który do powierzonych zadań podchodzi z zamiłowaniem i entuzjazmem. Nie boimy podejmować się nowych wyzwań – to one przyczyniają się do osiąganych przez nas sukcesów. Dzięki rozwojowi Firmy, zarówno w Polsce, jak i za granicą mamy możliwość zdobywania nowych doświadczeń.
Tworząc z pasją i zaangażowaniem pamiętamy o różnych upodobaniach naszych Klientów. Dzięki temu w naszej ofercie posiadamy szeroką gamę produktów przeznaczoną dla osób w różnym wieku i o zróżnicowanych gustach. Na każdą okazję.

Doceniamy swobodę myślenia i działania, a naszą postawą zarażamy innych.
Tu i teraz.


...bo Nasi pracownicy są dla Nas najważniejsi.
Obecnie tworzymy ponad 1000-osobowy zespół stale poszerzając jego grono. Doceniając wiedzę i zaangażowanie własnych pracowników promujemy awanse wewnętrzne. Nasi pracownicy mają możliwość rozwoju w wielu funkcjonujących w Firmie działach (dział handlowy, dział produktu, dział finansowy, dział eksportu, dział IT ) oraz w ramach własnych placówek handlowych. Z naszej strony gwarantujemy im wsparcie oraz pomoc przełożonych i współpracowników. Mamy na to wiele przykładów.
W przypadku rekrutacji zewnętrznej, w zależności od stanowiska, poszukujemy osób z różnym doświadczeniem (lub tuż po szkole), wykształceniem i umiejętnościami. Wysoko cenimy pomysłowość, własną inicjatywę oraz samodzielność. Nie bez znaczenia pozostaje pozytywne nastawienie do życia, jak również otwartość na nowe wyzwania i kreatywność.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dogodny czas pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet sportowo-rekreacyjny,
  • możliwość zakupu odzieży firmowej po bardzo preferencyjnych cenach.

Sprawdź aktualne oferty pracy i prześlij nam swoją aplikację, jeżeli uważasz, że dzięki Twoim umiejętnościom i osobowości, jesteś odpowiednim kandydatem na któreś z proponowanych stanowisk. Aplikacje należy przesyłać na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl w tytule wpisując nazwę stanowiska i miasto.


2017-04-14 - Visual Merchandiser Manager, Kalisz
Miejsce pracy: Kalisz

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • 1. Zarządzanie Zespołem VM, w tym:
  • planowanie działań oraz tworzenie harmonogramów pracy w zakresie wizytacji placówek handlowych, audytów, przebudowy sklepów, szkoleń oraz nowych otwarć w Polsce i zagranicą,
  • motywowanie i szkolenie Zespołu,
  • 2. Wdrażanie i utrzymanie zgodnego z założeniami brandu wizerunku VM, w tym:
  • bieżące śledzenie i analizę trendów modowych,
  • współudział w procesie projektowania aranżacji wnętrz w sklepach,
  • współpracę w zakresie zamówień oraz dostaw elementów vm do sklepów,
  • dbałość o najwyższą jakość wszystkich elementów VM, w tym materiałów stanowiących elementy wystaw i wystroju sklepów,
  • współudział w opracowywaniu manuali dotyczących ekspozycji produktu.

Oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego,
  • doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, preferowane w branży fashion,
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • wyczucia trendów, myślenia analitycznego oraz znajomości wskaźników KPI,
  • inicjatywy, pomysłowości i zaangażowania, umiejętności ustalania priorytetów,
  • gotowości do częstych wyjazdów służbowych,
  • czynnego prawa jazdy kat. B.

Oferujemy Tobie:

  • pełnowymiarowe stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie,
  • dużą samodzielność oraz ciekawą, pełną wyzwań, dynamiczną pracę,
  • pracę dla znanej marki - w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • motywujące do rozwoju i realizacji sportowych pasji środowisko pracy (dofinansowany pakiet Multisport, szkolenia menedżerskie),
  • zniżki na nasze produkty.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl. Prosimy w temacie e-maila wpisać: VM MANAGER

W aplikacji pamiętaj o zapisie: Zgodnie art. 23 ust. 1 pkt 1ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997.133.883 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji przez BIG STAR LIMITED Sp. z o.o. z siedzibą w Kaliszu (62-800), al. Wojska Polskiego 21/21A.
2017-04-12 - Specjalista ds. Personalnych, Kalisz
Miejsce pracy: Kalisz

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • kompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych,
  • współtworzenie systemów motywacyjnych,
  • sporządzanie analiz oraz raportów na potrzeby działu,
  • współtworzenie i realizację PR wewnętrznego oraz marketingu personalnego.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (mile widziane: ZZL),
  • min. 2 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych,
  • bardzo dobrej znajomości narzędzi i technik rekrutacyjnych,
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy Tobie:

  • umowę o pracę,
  • pracę dla znanej marki.
  • atrakcyjne wynagrodzenie, zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl. Prosimy w temacie e-maila wpisać: SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH

W aplikacji pamiętaj o zapisie: Zgodnie art. 23 ust. 1 pkt 1ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997.133.883 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji przez BIG STAR LIMITED Sp. z o.o. z siedzibą w Kaliszu (62-800), al. Wojska Polskiego 21/21A.
2017-03-28 - Sprzedawca, Bytom
Miejsce pracy: Bytom

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • bezpośrednią obsługę klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR LIMITED,
  • obsługę stanowiska kasowego,
  • dbanie o wygląd i wystrój salonu,
  • bieżące uzupełnianie asortymentu sprzedawanego towaru.

Oczekujemy:

  • łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Oferujemy Tobie:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • elastyczne godziny pracy,
  • indywidualną ścieżkę rozwoju,
  • pracę dla znanej marki,
  • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport,
  • szkolenia sprzedażowe.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl. Prosimy w temacie e-maila wpisać: SPRZEDAWCA BYTOM

W aplikacji pamiętaj o zapisie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i następnych procesów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997
2017-03-28 - Sprzedawca, Zabrze
Miejsce pracy: Zabrze

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • bezpośrednią obsługę klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR LIMITED,
  • obsługę stanowiska kasowego,
  • dbanie o wygląd i wystrój salonu,
  • bieżące uzupełnianie asortymentu sprzedawanego towaru.

Oczekujemy:

  • łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Oferujemy Tobie:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • elastyczne godziny pracy,
  • indywidualną ścieżkę rozwoju,
  • pracę dla znanej marki,
  • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport,
  • szkolenia sprzedażowe.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl. Prosimy w temacie e-maila wpisać: SPRZEDAWCA ZABRZE

W aplikacji pamiętaj o zapisie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i następnych procesów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997
2017-03-28 - Sprzedawca, Przemyśl
Miejsce pracy: Przemyśl, Galeria Sanowa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • bezpośrednią obsługę klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR LIMITED,
  • obsługę stanowiska kasowego,
  • dbanie o wygląd i wystrój salonu,
  • bieżące uzupełnianie asortymentu sprzedawanego towaru.

Oczekujemy:

  • łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Oferujemy Tobie:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • elastyczne godziny pracy,
  • indywidualną ścieżkę rozwoju,
  • pracę dla znanej marki,
  • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport,
  • szkolenia sprzedażowe.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl. Prosimy w temacie e-maila wpisać: SPRZEDAWCA PRZEMYŚL

W aplikacji pamiętaj o zapisie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i następnych procesów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997
2017-03-28 - Sprzedawca, Śrem
Miejsce pracy: Śrem, PSS Społem

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • bezpośrednią obsługę klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR LIMITED,
  • obsługę stanowiska kasowego,
  • dbanie o wygląd i wystrój salonu,
  • bieżące uzupełnianie asortymentu sprzedawanego towaru.

Oczekujemy:

  • łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Oferujemy Tobie:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • elastyczne godziny pracy,
  • indywidualną ścieżkę rozwoju,
  • pracę dla znanej marki,
  • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport,
  • szkolenia sprzedażowe.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl. Prosimy w temacie e-maila wpisać: SPRZEDAWCA ŚREM

W aplikacji pamiętaj o zapisie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i następnych procesów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997
2017-02-14 - Sprzedawca, Warszawa
Miejsce pracy: CH Tesco Gocław, CH Outlet Ursus, CH Sadyba Best Mall, CH Reduta Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • bezpośrednią obsługę klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR LIMITED,
  • obsługę stanowiska kasowego,
  • dbanie o wygląd i wystrój salonu,
  • bieżące uzupełnianie asortymentu sprzedawanego towaru.

Oczekujemy:

  • łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Oferujemy Tobie:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • elastyczne godziny pracy,
  • indywidualną ścieżkę rozwoju,
  • pracę dla znanej marki,
  • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport,
  • szkolenia sprzedażowe.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl. Prosimy w temacie e-maila wpisać: SPRZEDAWCA WARSZAWA + preferowane centrum handlowe

W aplikacji pamiętaj o zapisie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i następnych procesów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997
2017-02-06 - Sprzedawca, Szczecin
Miejsce pracy: Szczecin

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • bezpośrednią obsługę klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR LIMITED,
  • obsługę stanowiska kasowego,
  • dbanie o wygląd i wystrój salonu,
  • bieżące uzupełnianie asortymentu sprzedawanego towaru.

Oczekujemy:

  • łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Oferujemy Tobie:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • elastyczne godziny pracy,
  • indywidualną ścieżkę rozwoju,
  • pracę dla znanej marki,
  • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport,
  • szkolenia sprzedażowe.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl. Prosimy w temacie e-maila wpisać: SPRZEDAWCA SZCZECIN

W aplikacji pamiętaj o zapisie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i następnych procesów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997
2017-02-06 - Kierownik sklepu, Poznań
Miejsce pracy: Żory

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • organizację oraz nadzorowanie pracy własnej i podległego personelu,
  • przygotowanie raportów sprzedaży,
  • realizację przyjętych planów sprzedaży,
  • zapewnienie prawidłowej obsługi klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR LIMITED.

Oczekujemy:

  • wykształcenia na poziomie min. średnim,
  • min. 2-letniego doświadczenia w branży odzieżowej,
  • dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
  • myślenia analitycznego oraz znajomości wskaźników KPI,
  • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych,
  • umiejętności zarządzania oraz motywowania personelu.

Oferujemy Tobie:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.
  • indywidualną ścieżkę rozwoju,
  • pracę dla znanej marki,
  • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport,
  • szkolenia menadżerskie.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl. Prosimy w temacie e-maila wpisać: KIEROWNIK POZNAŃ

W aplikacji pamiętaj o zapisie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i następnych procesów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997
2017-02-06 - Kierownik sklepu, Szczecin
Miejsce pracy: Szczecin

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • organizację oraz nadzorowanie pracy własnej i podległego personelu,
  • przygotowanie raportów sprzedaży,
  • realizację przyjętych planów sprzedaży,
  • zapewnienie prawidłowej obsługi klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR LIMITED.

Oczekujemy:

  • wykształcenia na poziomie min. średnim,
  • min. 2-letniego doświadczenia w branży odzieżowej,
  • dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
  • myślenia analitycznego oraz znajomości wskaźników KPI,
  • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych,
  • umiejętności zarządzania oraz motywowania personelu.

Oferujemy Tobie:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.
  • indywidualną ścieżkę rozwoju,
  • pracę dla znanej marki,
  • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport,
  • szkolenia menadżerskie.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl. Prosimy w temacie e-maila wpisać: KIEROWNIK SZCZECIN

W aplikacji pamiętaj o zapisie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i następnych procesów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997
2017-01-25 - Sprzedawca, Rzgów
Miejsce pracy: Outlet Ptak, Rzgów

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • bezpośrednią obsługę klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR LIMITED,
  • obsługę stanowiska kasowego,
  • dbanie o wygląd i wystrój salonu,
  • bieżące uzupełnianie asortymentu sprzedawanego towaru.

Oczekujemy:

  • łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Oferujemy Tobie:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • elastyczne godziny pracy,
  • indywidualną ścieżkę rozwoju,
  • pracę dla znanej marki,
  • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport,
  • szkolenia sprzedażowe.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl. Prosimy w temacie e-maila wpisać: SPRZEDAWCA RZGÓW

W aplikacji pamiętaj o zapisie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i następnych procesów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997
2017-01-23 - Sprzedawca, Olsztyn
Miejsce pracy: Galeria Warmińska, Olsztyn

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • bezpośrednią obsługę klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR LIMITED,
  • obsługę stanowiska kasowego,
  • dbanie o wygląd i wystrój salonu,
  • bieżące uzupełnianie asortymentu sprzedawanego towaru.

Oczekujemy:

  • łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Oferujemy Tobie:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • elastyczne godziny pracy,
  • indywidualną ścieżkę rozwoju,
  • pracę dla znanej marki,
  • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport,
  • szkolenia sprzedażowe.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl. Prosimy w temacie e-maila wpisać: SPRZEDAWCA OLSZTYN

W aplikacji pamiętaj o zapisie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i następnych procesów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997
2017-01-11 - Zastępca kierownika sklepu, Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • wsparcie kierownika sklepu w organizacji oraz nadzorowaniu pracy podległego personelu,
  • realizację przyjętych planów sprzedaży,
  • rozliczanie doby fiskalnej,
  • zapewnienie prawidłowej obsługi klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR LIMITED.

Oczekujemy:

  • wykształcenia na poziomie min. średnim,
  • min. 2-letniego doświadczenia w branży odzieżowej,
  • dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
  • myślenia analitycznego oraz znajomości wskaźników KPI,
  • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych,
  • umiejętności zarządzania oraz motywowania personelu.

Oferujemy Tobie:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • elastyczne godziny pracy,
  • indywidualną ścieżkę rozwoju,
  • pracę dla znanej marki,
  • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport,
  • szkolenia sprzedażowe.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl. Prosimy w temacie e-maila wpisać: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU WARSZAWA

W aplikacji pamiętaj o zapisie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i następnych procesów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997
2017-01-11 - Kierownik sklepu, Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • organizację oraz nadzorowanie pracy własnej i podległego personelu,
  • przygotowanie raportów sprzedaży,
  • realizację przyjętych planów sprzedaży,
  • zapewnienie prawidłowej obsługi klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR LIMITED.

Oczekujemy:

  • wykształcenia na poziomie min. średnim,
  • min. 2-letniego doświadczenia w branży odzieżowej,
  • dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
  • myślenia analitycznego oraz znajomości wskaźników KPI,
  • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych,
  • umiejętności zarządzania oraz motywowania personelu.

Oferujemy Tobie:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.
  • indywidualną ścieżkę rozwoju,
  • pracę dla znanej marki,
  • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport,
  • szkolenia menadżerskie.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl. Prosimy w temacie e-maila wpisać: KIEROWNIK WARSZAWA

W aplikacji pamiętaj o zapisie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i następnych procesów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997
2017-01-10 - Sprzedawca, Piła
Miejsce pracy: CH Kasztanowa, Piła

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • bezpośrednią obsługę klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR LIMITED,
  • obsługę stanowiska kasowego,
  • dbanie o wygląd i wystrój salonu,
  • bieżące uzupełnianie asortymentu sprzedawanego towaru.

Oczekujemy:

  • łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Oferujemy Tobie:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • elastyczne godziny pracy,
  • indywidualną ścieżkę rozwoju,
  • pracę dla znanej marki,
  • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport,
  • szkolenia sprzedażowe.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl. Prosimy w temacie e-maila wpisać: SPRZEDAWCA PIŁA

W aplikacji pamiętaj o zapisie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i następnych procesów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997
2017-01-10 - Sprzedawca, Jelenia Góra
Miejsce pracy: Galeria Sudecka, Jelenia Góra

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • bezpośrednią obsługę klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR LIMITED,
  • obsługę stanowiska kasowego,
  • dbanie o wygląd i wystrój salonu,
  • bieżące uzupełnianie asortymentu sprzedawanego towaru.

Oczekujemy:

  • łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Oferujemy Tobie:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • elastyczne godziny pracy,
  • indywidualną ścieżkę rozwoju,
  • pracę dla znanej marki,
  • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport,
  • szkolenia sprzedażowe.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl. Prosimy w temacie e-maila wpisać: SPRZEDAWCA JELENIA GÓRA

W aplikacji pamiętaj o zapisie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i następnych procesów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997
BigStar na Facebook BigStar na YouTube BigStar na Instagram

Infolinia   62 765 21 02

Poniedziałek-Piątek 8:00 – 18:00

Copyright © bigstarjeans.com Wszystkie prawa zastrzeżone. Systemy OmniChannel eCommerce: i-systems

OK
Strona wykorzystuje pliki Cookies m.in. w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce - Polityka Prywatności.
Do góry