Zwrot i reklamacja
W przypadku podjęcia decyzji o zwróceniu towaru masz na to 30 dni od jego otrzymania.
Podanie przyczyny zwrotu nie jest wymagane. Udzielenie tej informacji pomoże nam lepiej dopasować ofertę do Twoich potrzeb w przyszłości.
Zwrot bezpłatny – dla zamówień powyżej 200 zł
Jeżeli wartość zamówienia, które chcesz zwrócić w całości lub w części, przekracza 200 zł oraz nie minęło 30 dni od dnia, w którym otrzymałeś paczkę możesz skorzystać z darmowego zwrotu.
W celu uruchomienia procedury:
1. Przejdź na stronę
bigstar.szybkiezwroty.pl
i wypełnij znajdujący się na niej formularz.
2. Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia zostanie ono zweryfikowane pod kątem wymaganych warunków.
3. O potwierdzeniu lub odrzuceniu zgłoszenia zostaniesz poinformowany drogą mailową. W mailu znajdziesz również szczegółowe informacje w jaki sposób dokonać zwrotu.
Uwaga: usługa darmowe zwroty jest realizowana wyłącznie za pośrednictwem sieci paczkomatów (Inpost). W celu dokonania zwrotu należy zgodnie z instrukcją w mailu zwrotnym udać się do jednego z Paczkomatów na terenie Polski i za pomocą otrzymanego kodu dokonać zwrotu.
Pamiętaj: podpisz dokument zwrotu towaru i nie zapomnij dołączyć dokumentu potwierdzającego zakup.
Zwrot płatny
Jeżeli wartość Twojego zamówienia nie przekraczała 200 zł lub z różnych powodów nie chcesz skorzystać z usługi darmowych zwrotów, wówczas możesz dokonać zwrotu w tradycyjny sposób, odsyłając przesyłkę na swój koszt wraz z wypełnionym oświadczeniem do pobrania na naszej stronie (kliknij tutaj, aby pobrać) oraz dołączonym dokumentem potwierdzającym zakup w terminie do 30 dni od dnia jego otrzymania na adres:
Sklep Internetowy BIG STAR LIMITED Sp. z o. o.
al. Wojska Polskiego 21/21a
62-800 Kalisz
Zwrot wpłaty nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania Oświadczenia Zamawiającego o odstąpieniu od Umowy. Zwrot kosztów nastąpi w taki sam sposób, jakiego użył Zamawiający chyba, że Zamawiający wyrazi zgodę na inny sposób.
Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem!
Nowelizacja ustawy o ochronie danych osobowych:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest:
‘‘BIG STAR LIMITED’‘ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kaliszu
al. Wojska Polskiego 21/21a
62 – 800 Kalisz
zwany dalej: „Administratorem”.
Z Administratorem można się skontaktować pisząc na adres: Sklep Internetowy BIG STAR, al. Wojska Polskiego 21/21a, 62 – 800 Kalisz lub na adres e-mail: sklep@bigstar.pl
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych , z którym można się skontaktować wysyłając pismo na adres:
‘‘BIG STAR LIMITED’‘ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kaliszu
al. Wojska Polskiego 21/21a
62 – 800 Kalisz
z dopiskiem: ,,IOD’‘
lub pisząc na adres e-mail: iod@bigstar.com.pl
3. W celu realizacji zwrotu/odstąpienia od umowy sprzedaży, jako Administrator możemy przetwarzać Państwa dane osobowe na podstawie przesłanek wynikających z art. 6 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (zwanego dalej RODO):
w celu realizacji Umowy (uprawnienie do zwrotu/odstąpienia od umowy sprzedaży wynika z zawartej pomiędzy Państwem a BIG STAR umowy sprzedaży) – podstawa prawna: art. 6 ust 1 b RODO;
w celu wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych (np. zwrot pieniędzy w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży w określonym terminie) – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
w celach tworzenia analiz, zestawień i statystyk (dot. np. optymalizacji procesów obsługi w oparciu o przebieg procesów zwrotu/odstąpienia od umowy) dla celów wewnętrznych, będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora, dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO
4. W związku z realizacją Państwa uprawnienia do zwrotu/odstąpienia od umowy sprzedaży, Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani nie będą podlegały profilowaniu.
5. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że wykonanie czynności związanych z rozpatrzeniem odstąpienia/zwrotu może okazać się niemożliwe.
6. Dane będą przechowywane przez czas określony możliwością dochodzenia roszczeń z tytułu zwrotu towaru lub odstąpienia od umowy sprzedaży.
7. Macie Państwo prawo żądać od Administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
8. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu. Wówczas Administrator przestanie przetwarzać dane w tych celach, chyba że będzie w stanie wykazać istnienie ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw, które są nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności, lub Państwa dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń Administratora.
9. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Administrator może przekazać dane zaufanym kontrahentom w celu zawarcia, wykonania i realizacji praw związanych z rozpatrywanym zwrotem/odstąpieniem od umowy, w tym agentom pośredniczącym w sprzedaży, dostawcom, itd.
ZAŁĄCZNIKI
1. Formularz zwrotu (PDF)
2. Formularz reklamacyjny (PDF)
-
Znajdź swój sklep
Zobacz gdzie możesz kupić
Zobacz listę sklepów
-
Pracuj w Big Star
Dołącz do nas
Zobacz oferty pracy
-
Spodnie na wymiar
dopasuj długość spodni za darmo
Zobacz listę sklepów
-
Promocje i regulaminy
SPRAWDŹ CO DLA CIEBIE PRZYGOTOWALIŚMY
Zobacz promocje